Количка

Сервизно обслужване

Ако вашият робот Hutt не работи правилно, прочетете внимателно инструкциите за употреба.


КАК ДА ПРОДЪЛЖИТЕ?

Ако вашият Hutt робот за прозорци не работи правилно, прочетете внимателно инструкциите за употреба и секция "Сервизно ръководство".


Оторизиран сервиз

Адрес : HUTT.bg

"Техно Мобил Плюс" ЕООД – Официален вносител

Телефон : 0878777247

Имейл : info@hutt.bg


Гаранционно обслужване

Изпращане на продукт към оторизиран сервиз за сметка на сервиза


След гаранционно обслужване - платен ремонт след края на гаранционен период

Ако вашият робот вече не е в гаранция, трябва да заплатите разходите за транспорт и ремонт. Роботът трябва да бъде опакован така, че да не се повреди при транспортиране - най-добре е да го изпратите във вида в който сте го закупили - в оригиналната му опаковка. Изпратете робота в сервизен център. Приложете описание на повредата и вашите данни за контакт. След като роботът е диагностициран, сервизът ще ви информира за стойността на ремонта.

Този уебсайт използва "бисквитки", за да гарантира, че ползвате сайта ни по най-добрия възможен начин. Правила за ползване | Поверителност и бисквитки и GDPR