Ако вашият робот Hutt не работи правилно, прочетете внимателно инструкциите за употреба.
КАК ДА ПРОДЪЛЖИТЕ?
Ако вашият Hutt робот за прозорци не работи правилно, прочетете внимателно инструкциите за употреба и секция "Сервизно ръководство".
Оторизиран сервиз
Адрес : HUTT.bg
"Техно Мобил Плюс" ЕООД – Официален вносител
Телефон : 0878777247
Имейл : info@hutt.bg
Гаранционно обслужване
Изпращане на продукт към оторизиран сервиз за сметка на сервиза
След гаранционно обслужване - платен ремонт след края на гаранционен период
Ако вашият робот вече не е в гаранция, трябва да заплатите разходите за транспорт и ремонт. Роботът трябва да бъде опакован така, че да не се повреди при транспортиране - най-добре е да го изпратите във вида в който сте го закупили - в оригиналната му опаковка. Изпратете робота в сервизен център. Приложете описание на повредата и вашите данни за контакт. След като роботът е диагностициран, сервизът ще ви информира за стойността на ремонта.